[ad_1]
فرارو- نیسان فرانتیر یکی از قدیمی ترین وانت های سایز متوسط این خودروساز ژاپنی است که حدود 15 سال است با همین مشخصات به فروش می رسد. این امر قطعا از محبوبیت این خودرو کم نکرده و همچنان یکی از پرفروش ترین خودروهای این شرکت است. با این حال، یک قدم جالب، برای سال 2022، نیسان این خودرو را با آپدیت ها و عنوان قابل توجهی معرفی کرده است Nissan Frontier Pro-4X 2022 راه اندازی شد.
به گزارش فراار، در سال 2018، نیسان فرانتیر با بیش از 80000 دستگاه تحویل به مشتریان، یکی از پرفروش ترین سال ها بود. با این حال، رقابت با وانت های سایز متوسط جدید فورد، شورلت و تویوتا فشار را بر خودروساز ژاپنی افزایش داده است تا پیشرفت های قابل توجهی در این مدل قدیمی ایجاد کند. به همین دلیل است که نیسان فرانتیر 2022 پیشرفت خوبی است. این سایز متوسط دارای ظاهری زیبا، موتور V6 مدرن (از لحاظ فنی در مدل 2020 معرفی شده)، جزئیات تعلیق به روز و کابین کاملاً جدیدی است که به سال 2022 می آید. اگرچه این ارتقا 16 سال طول کشید، اما نیسان در نهایت یک ون مدرن، رقابتی و قابل توجه ساخت.
جلوی خودرو دارای چراغهای C شکل، جلوپنجره مشکی و علائم قرمز گدازهای (ظاهر Pro-4X) است که روی آن نوشته شده است.فرانسهدر نزدیکی خط هود به شدت حک شده است. لغزنده های کاربردی بزرگ از زیر خودرو شروع می شوند و در شکافی در زیر شیشه جلوی اصلی نصب می شوند. چراغهای عقب شبیه چراغهای جلو هستند و در پایه درب عقب، لوگوی دیگری به نام “FRONTIER” وجود دارد. این ون همچنین دارای یک افزودنی Sport Bar است که به Frontier قدرت بصری بیشتری می دهد.
در طراحی داخلی، Frontier از همان روندهای اساسی اما کاربردی مانند اکثر پیکاپ های سایز متوسط پیروی می کند. استفاده بیش از حد از پلاستیک سخت مشکی بر روی کنسول وسط و پانل درها، با صندلیهای چرمی مشکی هماهنگ و آرمهای Pro-4X گلدوزی شده در پشت تختهسر، بخشی از الگوهای طراحی است. انتخاب روکش پارچهای باعث ایجاد سفتافزار قرمز گدازهای روی فرمان و صندلیها میشود، اما روکشهای چرمی لهجه روشنی ندارند.
صندلی های چرمی محبوب نیسان Zero Gravity نیز با گزینه Pro Premium با قیمت 2790 دلار در دسترس هستند. این صندلی ها به خوبی جای می گیرند و به خوبی از کمر حمایت می کنند. آنها حتی دارای ویژگی گرمایش راحت 400 دلاری هستند. در مقایسه با تاکوما یا رنجر، نیسان فرانتیر از نظر صندلیهای راننده جادارتر به نظر میرسد، اما تخت 4.9 فوتی فرانتیر از نظر پیکربندی خدمه چند اینچ کوچکتر از رقبای خود است و بار 1230 پوندی آن کمتر است. نسبت به تاکوما و گلادیاتور.
Nissan Frontier پایه از یک صفحه نمایش لمسی استاندارد 8.0 اینچی با صفحه نمایش 7.0 اینچی در کلاستر استفاده می کند، در حالی که Pro-4X یک صفحه نمایش لمسی بزرگتر 9.0 اینچی را بدون هزینه اضافی ارائه می دهد. Apple CarPlay و Android Auto روی یک صفحه نمایش استاندارد در دسترس هستند و یک اتصال سیمی، سیستم ناوبری، رادیو ماهواره ای و نقطه اتصال Wi-Fi را ارائه می دهند. Pro-4X همچنین دارای دو پورت USB-A و دو پورت USB-C است.
دو گزینه دیگر دامنه فناوری های Frontier را بیشتر گسترش می دهند. گزینه 90 دلاری Pro Convenience خروجی 120 ولتی را به کنسول وسط تخت و عقب و همچنین راه اندازی از راه دور و شارژ بی سیم تلفن اضافه می کند. گزینه Pro Premium 2790 دلاری که به بسته Pro Convenience نیاز دارد، همه موارد فوق را اضافه می کند، همچنین یک سیستم صوتی متمایز Fender 10، یک ترانسپوندر HomeLink برای باز کردن قفل چیزهایی مانند درهای گاراژ و موارد دیگر را اضافه می کند.
موتورهای V6 در تاکوما و کلرادو وقتی در اروپا زندگی نمی کنید گشتاور پایینی ندارند. فورد رنجر نیز فقط با موتور چهار سیلندر (البته موتور خوب) عرضه می شود. بنابراین نیسان فرانتیر جدید به راحتی می تواند به عنوان قوی ترین 6 سیلندر در این کلاس معرفی شود. موتور 3.8 لیتری 310 اسب بخار قدرت و 281 پوند فوت تولید می کند که بیش از چند اسب بخار از کلرادو و بیش از 30 اسب بخار از تاکوما پیشی می گیرد. این نیرو توسط یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می شود. این خودرو همچنین یک حالت چهارچرخ متحرک با برد پایین با قفل دیفرانسیل عقب، کمک فنرهای آفرود Bilstein و نسبت خزش 55: 1 را ارائه میکند که به آن اجازه میدهد در خودروهای آفرود کلاس متوسط به خوبی کار کند. Frontier همچنین تنها کامیون در این بخش با گیربکس اتوماتیک V6 استاندارد در نظر گرفته می شود. مدل پایه این خودرو با قیمت 29365 دلار در دسترس کاربران قرار گرفته است.
منبع: motor1
ترجمه: مصطفی جرفی فرارو
[ad_2]