با معرفی سایت و یا محصولات خود از طریق ریپورتاژ نویسی، مشتریهای واقعی بیشتری پیدا خواهید کرد و همچنین سئو سایتان را نیز تقویت میکنید. اعتماد باعث می شود کاربر بر روی لینک کلیک کند ، محصولات شما را ببیند ، از شما خرید کند ، برای دفعات بعد نیز وارد سایت شما شود. ۵٫ معرفی شخص یا برند و معرفی کامل محصولات ، خدمات و وبسایت تبلیغ دهنده. حال نوبت به نوشتن متن اصلی تبلیغ آگهی شما است. در حال حاضر، تقریبا تمام رسانه ها بـه نوعی از محتوای جاسازی شده «embedded content» استفاده میکنند. حال اگر این بک لینک در قالب یک داستان و تفسیر جالب ایجاد شود، ریپورتاژ(Repertage ) نامیده می شود. ۵٫ از یک رپورتاژ آگهی یک لینک با کلمه کلیدی ، غیر از کلمه کلیدی هدف شما به صفحات داخلی سایتی که در آن رپورتاژ منتشر می شود داده شود (لینک داخلی). اولین چیزی که مانند چراغ چشمک زن، توجه کاربرها را به سمت خود جلب می کند همین تیتر ها هستند. مخاطب شما و خواننده مطالب اگر حس کند که محتوا مقاله مفید است، به خرید از شما ترغیب میشود و دیگر مقاله را فقط از جنبه تبلیغاتی مطالعه نمیکند. از آنجایی که هماهنگی با وبسایتهای مختلف کاری وقتگیر و دشوار است، پلتفرمهایی جهت انتشار رپورتاژ آگهی وجود دارد تا به کسبوکارها کمک کنند از وبسایتهای منتشرکننده در حوزههای مختلف و لیست قیمتها باخبر شوند.
بـه مشتریان کمک کنید که داستان شان را از طریق نشریۀ شما بـه گوش مخاطبان شان برسانند و مطمئن باشید که هر دو پایان بسیار خوشی را تجربه خواهید کرد. در این مطلب میخواهیم ببینیم رپورتاژ آگهی چیست و چگونه به سئو سایت کمک میکند. ریپورتاژ آگهی با تبلیغ آگهی ارتباط دارند. می توانید با طراحی تصاویر کوچک و زیبا در مورد راه های ارتباط و تماس با شما و درج آن تصاویر در لا به لای مطلب خود در نوشتن رپورتاژآگهی خود، سلیقه و سیاست خاصی به خرج دهید . درج رپورتاژآگهی درمجله های بزرگ و منابع موثق به دلیل آتوریتی بالا درخیلی از کلمات ، باعث افزایش اعتبار برند شما و نتیجه گیری مناسب از کلمات لینک داده شده می شود. در نتیجه نرخ کلیک سایت شما بسیار پایین خواهد بود. زمانی که هر تکنیکی انجام میدهید رتبه سایت شما در گوگل بهبود نمییابد به فکر نگارش ریپورتاژ آگهی باشید و مطمئن باشید که به شدت تاثیرگذار خواهد بود. نکته دیگری که باید به آن اشاره کرداین است که تاثیر ریپورتاژ آگهی برسئو ارگانیک هست ولی تاثیر روشی مثل گوگل ادز ارگانیک نیست. در رپورتاژ نگارش شده ، سعی کنید نکته های کلیدی و آموزشی و مفیدی را در اختیار کاربر از حیطه کاری خود قرار دهید.
به این معنی که شما تبلیغ محصول یا سایت خود را در قالب و چهار چوب یک متن و مقاله خبری و با لینک سایت خود در یک سایت خبری یا هر سایت مناسب ، منتشر کرده و برای همیشه آن را تبلیغ می کنید. تفاوت بین رپورتاژ و بک لینک چیست؟ این واژه، یکی از کلمات مرسوم بین روزنامهنگاران و خبرنگاران است. حتما در طول رپورتاژ آگهی خود از کلمه کلیدی اصلی و کلمات کلیدی همخانواده آن استفاده کنید تا مخاطب شما خیلی زود متوجه شود که تمرکز شما روی چه مواردی است. اگر بخواهیم هزینهی ریپورتاژ خبری را با بقیهی روشها در تبلیغات را مقایسه کنیم، متوجه میشویم که ریپورتاژ خبری با توجه به میزان اثر بالای خود هزینه کمی را در بردارد؛ از طرفی نرخ بازگشت سرمایه (ROI) آگهی خبری نرخ مطلوبی را دارد. رتبه الکسا نشان دهنده میزان ترافیک سایت است. ۸٫ با استفاده از ابزارهایی مثل ahref میزان لینک های خروجی سایتی که در آن آگهی شما منتشر خواهد شد با کلمه کلیدی هدف شما بررسی شود. در سایتهای پرترافیکی که مخاطبان هدف ما آنجا حضور دارند، انتشار رپورتاژ آگهی دارای تأثیر بالایی در افزایش نرخ آگاهی از برند و همچنین هدایت مخاطبان به مسیر فروش است؛ و همانطور که گفته به دلیل تولید بک لینک در ریپورتاژ آگهی به لحاظ سئو هم این روش اثر مطلوبی بر روی اعتبار و رنک سایت داراست.
از این جهت که بازدید از وب سایت شما را بالاتر خواهد برد وهمان طور که میدانید مخاطبان بیشتر در بازاریابی دیجیتال به معنی فروش بیشتر و موفقیت بالاتر است. یکی از بزرگترین و مهمترین مرجع ها برای کسب اطلاعات در دنیا “گوگل” می باشد. و باعث می شود کاربران متن ریپورتاژ را در سایت های دیگر و شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. اگر شما دارای اعتبار کافی در رشته کاری و صنعت خود باشید، بهعنوان یک عضو مهم و کلیدی به شمار میآیید؛ بنابراین حضور در رسانههای بزرگ و دارای نام، برای این هدف بسیار مؤثر است و در میان مقالات و اخبار اینترنتی، باعث جلب اعتبار کاربران خواهید شد. رپورتاژ خبری بهمنظور عمل یا روند گزارش اخبار توسط مطبوعات و رسانههای خبری و همچنین شرح وقایع مشاهدهشده یا مستند شده است. همان طور که پیش تر گفتیم رپورتاژ به معنی گزارش بوده و از کلمه ریپورت مشتق شده است. و آن اینکه، هیچ رسانه ای در امر انتقال داستان یا اطلاعات بهتر از رسانه های چاپی عمل نمیکند. یکی از دلایلی که عده ای از مدیران تبلیغاتی، استفاده از رپورتاژ آگهی را نسبت بـه آگهی معمولی ترجیح میدهند اعتبار آنها در میان مخاطبین است.